1 hónap

Ma 1 hónapja hogy Chester nincs köztünk :( Szomorú de ez a valóság :/ egyszer mindenki elmegy
2017.07.20.
Épp sorozatot néztem mikor gondoltam egyet és felmentem Facebookra, egyből Chester képét dobta fel, nem tudtam elképzelni hogy mi is történ mert nem tudok angolul, így hát szokás szerint Wikipédián megnéztem és nem hittem a szememnek, született 1976 március 20. meghalt 2017. július 20.  nem hittem el, megnéztem a zenekar oldalát és igen ott is kiirták. Egész életemben nem sírtam még ennyit mint akkor.
Mivel ma 1 hónapja ezért szeretnék megemlékezni én is és mindenki, Budapestre a megemlékezlsre sajnos nem tudok elmenni mert nagyon messze lakom és rizikós is nekem a felutazás ezért itt mondok köszönetet Chesternek, Mike nak és az egész bandának hogy ilyen fantasztikus hangjuk van/volt, sok embernek meghatároztátok az életét a zenétekkel, én a mai napig halgatom a 2001 es számokat is és valami fantasztikus hogy milyen csodás volt.
Chester Charles Bennington amerikai énekes, a Linkin Park és a Dead by Sunrise frontembere. A Linkin Parkkal hét stúdióalbumot adtak ki, a Dead by Sunrise első albumát 2009-ben adták ki.

Chester Bennington 
Chester Bennington-Chris Cornell-emlékest a Cornerben 
Megható közleményt adott ki Chester Bennington özvegye 
Megdöbbentem, a szívem szakadt meg- Chester Benningtont gyászolja a világ
Öngyilkos lett a Linkin Park énekese
Nem lesz nyilvános Chester temetése
Ilyen volt Chester temetése




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

október 27